Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

"Θα τα δώσουμε όλα..."



Την άποψη του Ότο Ρεχάγκελ ότι η Εθνική Ομάδα πολύ δύσκολα μπορεί να νικηθεί, συμμερίζεται ο Βασίλης Τοροσίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων δίνει την υπόσχεση πως οι Έλληνες διεθνείς θα τα δώσουν όλα.
-Πρώτο ματς για την Εθνική στο Μουντιάλ αύριο κόντρα στη Ν. Κορέα. Πώς την είδες στο βίντεο;

«Είναι μια καλή ομάδα, που τρέχει πολύ και οι παίκτες της είναι γρήγοροι και πειθαρχημένοι. Πιστεύω, όμως, ότι αν παίξουμε κι εμείς με πειθαρχία, πάθος και δύναμη δεν θα είναι εύκολο για την αντίπαλό μας να μας αντιμετωπίσει. Αρκεί να είμαστε εμείς σε καλή κατάσταση».


-Πώς αισθάνεστε οι ποδοσφαιριστές λίγο πριν από την έναρξη;

«Το Μουντιάλ είναι η μεγαλύτερη διοργάνωση που υπάρχει σε εθνικό επίπεδο. Και είμαστε τυχεροί όλοι όσοι μετέχουμε στην αποστολή που θα λάβουμε μέρος σε μια τέτοια διοργάνωση. Η Εθνική ομάδα είχε πάει και το 1994 στο Μουντιάλ, δεν τα είχε πάει και τόσο καλά, αλλά και μόνο η συμμετοχή σε μια τέτοια διοργάνωση είναι κάτι σημαντικό. Δεν θα έχουμε άγχος. Έχουμε μια καλή ομάδα, πρώτος στόχος είναι να περάσουμε στον επόμενο γύρο. Θα παλέψουμε κι αν έρθει η πρόκριση, έχει καλώς. Αν δεν έρθει, παραμένει σημαντικό ότι συμμετείχαμε στη διοργάνωση. Κι αυτό από μόνο του είναι μεγάλη υπόθεση».

-Ποιο είναι το μυστικό των επιτυχιών του Ρεχάγκελ;

«Ο κ. Ρεχάγκελ πάντα έδινε στην ομάδα ψυχολογία και αποφόρτιζε τους παίκτες από το άγχος. Οι επιτυχίες ήρθαν επειδή οι παίκτες στην Εθνική έπαιζαν πάντα ελεύθερα, άνετα. Το έχω καταλάβει από τον εαυτό μου σε αυτά τα τρία χρόνια που είμαι στην Εθνική».

-Ο Ρεχάγκελ είχε πει κάποτε ότι έχουμε μια ομάδα που είναι δύσκολο να νικηθεί. Συμφωνείς με αυτή την άποψη εν όψει Μουντιάλ;

«Ναι, έτσι είναι. Η ομάδα μας έχει ένα συμπαγές σύνολο και έναν τρόπο παιχνιδιού, στον οποίο αμύνονται και οι 11 παίκτες. Όλες οι γραμμές, άμυνα, κέντρο, επίθεση, πιέζουν και συμβάλλουν στο αμυντικό κομμάτι. Όλοι τρέχουν, όλοι μαρκάρουν, όλοι πρεσάρουν. Συμφωνώ ότι είμαστε μια ομάδα που οι αντίπαλοι θα είναι δύσκολο να τη νικήσουν. Είναι ο τρόπος παιχνιδιού μας τέτοιος που μας κάνει πολύ συμπαγή ομάδα».

-Πέρασες μια δύσκολη σεζόν με τραυματισμούς. Είσαι έτοιμος για το Μουντιάλ;

«Ναι, είχα αρκετές ατυχίες φέτος. Μια και μιλάμε για την Εθνική, δυστυχώς έχασα σχεδόν όλα τα σημαντικά ματς της σεζόν. Και στην Ελβετία και τα δύο με την Ουκρανία. Τέλος καλό, όλα καλά, όμως. Η ομάδα είναι στο Μουντιάλ, εγώ έχω πολλή όρεξη για να προσφέρω και νιώθω ότι έχω δυνάμεις για να αντεπεξέλθω».

-Τη νέα σεζόν θα σε βλέπουμε στο ελληνικό πρωτάθλημα ή σκοπεύεις να μεταναστεύσεις;

«Αυτό δεν είναι στο χέρι μου. Υπάρχει μια ρήτρα 7 εκατ. ευρώ. Κι από τις μέχρι στιγμής συζητήσεις που έχουν γίνει με την ομάδα μου, τον Ολυμπιακό, έχω διαπιστώσει ότι θέλουν να με κρατήσουν. Αυτή η διάθεση φαίνεται να υπάρχει, δεν μου έχουν πει ότι "είσαι προς πώληση"».

-Θα σε ενδιέφερε να παίξεις κάποια στιγμή στο εξωτερικό;

«Δεσμεύομαι με ένα συμβόλαιο μέχρι το 2013, αλλά την περίπτωση να αγωνιστώ κάποια στιγμή στο εξωτερικό δεν μπορώ να την απορρίψω. Όπως έχω ξαναπεί, όποιος Ελληνας παίκτης υποστηρίξει ότι δεν θέλει να παίξει στο εξωτερικό, νομίζω ότι θα πει ψέματα. Συνεπώς είναι κάτι που δεν μπορώ να απορρίψω ως προοπτική. Μπορεί να μην έρθει αυτό το καλοκαίρι, μπορεί να έρθει σε κάποιο άλλο καλοκαίρι, μπορεί να μην έρθει και ποτέ. Οποτεδήποτε, πάντως, κι αν γίνει κάτι, είναι βέβαιο ότι θα γίνει μόνο με την απαραίτητη συγκατάθεση της ομάδας μου. Αυτή τη στιγμή, όμως, έχω στο μυαλό μου μόνο το Μουντιάλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog