Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Παρουσίση των μεταγραφικών αποκτημάτων του Ολυμπιακού

photo


Η ΠΑΕ Ολυμπιακός παρουσίασε τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδαςτο μεσημέρι της Πέμπτης (σήμερα). Ο Σέρβος επιθετικός, Μάρκο Πάντελιτς έδωσε το σύνθημα σε άπταιστα ελληνικά, προκειμένου οι "ερυθρόλευκοι" να επιστρέψουν στην κορυφή.

Πρώτος πήρε τον λόγο ο Μοϊσές Ουρτάδο : "Ήταν πολύ μεγάλη απόφαση να αφήσει την ομάδα στην οποία ουσιαστικά μεγάλωσα. Ωστόσο Ο Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλη ομάδα στην οποία βρήκα έναν προπονητή που γνωρίζω. Είμαι έτοιμος να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Από εκεί και πέρα είναι θέμα του προπονητή το αν θα με χρησιμοποιήσει".
Σε ερώτηση για το πόσο εύκολο είναι να προσαρμοστεί στον Ολυμπιακό, απάντησε: "Είναι η πρώτη φορά που φεύγω από την χώρα μου. Η Ελλάδα μοιάζει με την Ισπανία. Συνάντησα καλό περιβάλλον. Γνωρίζω τον προπονητή, θα προσαρμοστώ γρήγορα".

Συνέχισε με άπταιστα ελληνικά ο Μάρκο Πάντελιτς : "Δεν είμαι κανονικός παίκτης. Είμαι ένας παίκτης που ήρθα από την κερκίδα. Είμαστε αδέρφια, διότι προέρχομαι από τον Ερυθρό Αστέρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Στόχος να πάρουμε το πρωτάθλημα και να λάβουμε μέρος στο Champions League την επόμενη σεζόν.Θέλω να πετύχω πολλά γκολ, πάνω από 15. Θέλω να κάνω καλή δουλειά. Ξέρω πως έχουν περάσει πολύ καλοί Σέρβοι ποδοσφαιριστές από τον Ολυμπιακό και αυτό που θέλω είναι να έχω ανάλογες επιτυχίες με εκείνους.

Στη συνέχεια ο λόγος πέρασε στον Κριστιάν Νέμεθ : "Είχα προτάσεις από πολλές ομάδες, αλλά προτίμησα να έρθω στον Ολυμπιακό. Είχα πρόταση και από τον Παναθηναϊκό".

Ο Νταβίντ Φουστέρ είπε από τη μεριά του : "Γνωρίζω καλά τον Βαλβέρδε, είναι ο άνθρωπος που ενδιαφέρθηκε για εμένα. Η θέση που προτιμώ να παίζω είναι πίσω από τον σέντερ φορ. Το γεγονός πως με ήθελε πολύ, τόσο η ομάδα, όσο και ο προπονητής μου, δείχνουν πως είμαι έτοιμος".

Στη συνέχεια μπήκε στην αίθουσα ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, Βαγγέλης Μαρινάκης, όπου και καλωσόρισε τα νέα αποκτήματα:
"Περιμένουμε και από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές να δείξουνε την πραγματική τους αξία στο γήπεδο. Αυτό έχω να πω".

Στη συνέχεια οι τέσσερις νέοι παίκτες των ερυθρολεύκων, σήκωσαν τις νέες τους φανέλες. Ο Πάντελιτς πήρε το "9", το Ουρτάδο το "30", ο Φουστέρ το "19" και ο Νέμεθ το "29".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog