Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ελ Ζαρ: "Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι τρελοί"

 «Είναι τρελοί οι... ΠΑΟΚτσήδες!»

Ο Ναμπίλ Ελ Ζαρ μίλησε στην αθλητική εφημερίδα "ΕΞΕΔΡΑ" και φάνηκε αποφασισμένος και έτοιμος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Διαβάστε τη συνέντευξή του:

- Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι από πλευράς προετοιμασίας; 
"Είμαι πολύ καλά από πλευράς τόσο φυσικής κατάστασης όσο και ψυχολογικής. Με βοηθάει και ότι αυτή τη στιγμή προπονούμαι με την εθνική ομάδα του Μαρόκου. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πια παίκτης του ΠΑΟΚ και ανυπομονώ να ξεκινήσει αυτή η καινούργια πρόκληση που έχω μπροστά μου".

- Πότε θεωρείς ότι θα είσαι έτοιμος να μπεις και να παίξεις; 
"Πολύ, πολύ γρήγορα. Νιώθω έτοιμος". 

- Ποια είναι τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά σου; 
"Είμαι επιθετικός και ως εκ τούτου εκφράζομαι καλύτερα σε μία ομάδα που δημιουργεί παιχνίδι. Θεωρώ ότι έχω αρκετά καλό επίπεδο τεχνικής, όπως επίσης και ότι είμαι ιδιαίτερα δραστήριος και εκρηκτικός. Δίνω πάντα το 100% των δυνάμεών μου και παίζω και για τη φανέλα". 

- Μπορείς να αγωνιστείς και στις τρεις θέσεις πίσω από τον φορ; 
"Ναι, νιώθω άνετα σε όλες αυτές τις θέσεις. Εχω μία ελαφρά προτίμηση στο να παίζω πίσω από τον επιθετικό κορυφής, είτε ως δεκάρι είτε ως περιφερειακός φορ, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα και στα πλάγια, είτε δεξιά είτε αριστερά". 

- Είχες εξαιρετικές σχέσεις με τον Ράφα Μπενίτεθ… 
"Ναι, είναι αλήθεια. Είχαμε πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας. Παρότι δεν μου έδωσε αρκετό χρόνο συμμετοχής, ξέρω ότι με εκτιμούσε ιδιαίτερα ως παίκτη. Ηταν ο λόγος, άλλωστε, που δεν έφυγα νωρίτερα από τη Λίβερπουλ, αφού, παρότι το είχα ζητήσει, ο ίδιος είχε ασκήσει βέτο να μη μετακινηθώ". 
- Μπορείς να εντοπίσεις τις διαφορές ανάμεσα στο ελληνικό και αγγλικό ποδόσφαιρο; 
"Είναι ακόμα νωρίς για να κάνω τη σύγκριση, αλλά ανυπομονώ να δω στην πράξη πώς είναι ο τρόπος παιχνιδιού στην Ελλάδα". 

- Εχεις δει παιχνίδια του ΠΑΟΚ; 
"Είχα την ευκαιρία να δω τα δύο ματς με τον Αγιαξ, στα οποία ο ΠΑΟΚ μου έκανε εξαιρετική εντύπωση. Μπορούσε σίγουρα να προκριθεί, ειδικά μετά το 1-1 που πήρε στο Αμστερνταμ. Είναι κρίμα που δεν τα κατάφερε. Είδα λίγο και στιγμιότυπα από τα παιχνίδια με τη Φενέρμπαχτσε. Και εκεί διαπίστωσα ξανά πόσο καλή είναι η καινούργια μου ομάδα". 

- Πολλοί πρώην παίκτες της Λίβερπουλ, άρα και δικοί σου συμπαίκτες (Ριέρα, Πλεσί, Λέτο, Νέμεθ) βρίσκονται πια στην Ελλάδα. Ποια είναι η άποψή σου για τον καθένα εξ αυτών; 
"Κατ’ αρχήν, θα ήθελα να πω ότι είμαι χαρούμενος που βρίσκονται στην Ελλάδα. Συνομίλησα μαζί τους πριν έρθω και μου είπαν μόνο θετικά πράγματα για το πρωτάθλημα και τη χώρα. Με τον Ριέρα είμαστε πολύ καλοί φίλοι, θα βοηθήσει πολύ τον Ολυμπιακό. Με τον Πλεσί παίξαμε πολλές φορές μαζί στη β’ ομάδα της Λίβερπουλ και είναι ένας καλός παίκτης, αλλά πρέπει να του δώσουν χρόνο συμμετοχής στον Παναθηναϊκό για να δείξει την αξία του.
Με τον Λέτο υπήρξαμε και με αυτόν συμπαίκτες στη β’ ομάδα των Ρεντς. Εχει ήδη καταθέσει τα διαπιστευτήριά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο τόσο στον Ολυμπιακό όσο και στον Παναθηναϊκό. Το ίδιο ισχύει και για τον Νέμεθ, που τον ξέρετε από την ΑΕΚ. Θεωρώ ότι αν τον εμπιστευτούν στον Ολυμπιακό θα δείξει ακόμα περισσότερα πράγματα. Σε κάθε περίπτωση, είμαι με όλα αυτά τα παιδιά φίλος, αλλά στο γήπεδο θα είμαστε αντίπαλοι(γέλια)". 


- Τι έχεις μάθει για το κοινό του ΠΑΟΚ; 
"Οτι είναι… τρελοί (σ.σ.: είπε «crazy», αφήνοντας για λίγο τα γαλλικά)! Είναι ένα καταπληκτικό κοινό, θερμό και πιστό, και ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους. Θα τους παρομοίαζα με τους οπαδούς της Μαρσέιγ. Μεγάλωσα στη Μασσαλία και το κοινό εκεί υποστηρίζει με πάθος την ομάδα του, όπως αυτό του ΠΑΟΚ. Οπότε, νομίζω ότι θα είναι ακόμα ένα στοιχείο που θα βοηθήσει στην προσαρμογή μου. Δεν θα νιώθω ότι βρίσκομαι μακριά από το σπίτι μου". 

- Τι μέτρησε για να έρθεις στη Θεσσαλονίκη; 
"Πρώτα απ’ όλα, ότι ο ΠΑΟΚ είναι μία πολύ καλή ομάδα και ένας μεγάλος σύλλογος με φιλοδοξίες. Ενα έξτρα κίνητρο για εμένα ήταν και το γεγονός ότι πρόκειται να αγωνιστεί στους ομίλους του Europa League. Και βεβαίως, όπως σας είπα, τα θετικά σχόλια και οι προτροπές των παλιών μου συμπαικτών στη Λίβερπουλ, που είχαν έρθει νωρίτερα στην Ελλάδα". 

- Μέσω του ΠΑΟΚ θεωρείς ότι θα διεκδικήσεις θέση βασικού στην Εθνική Μαρόκου; 
"Αυτός είναι ο στόχος μου. Πρέπει να δουλέψω πολύ για να τα καταφέρω, αλλά το πιστεύω". 

- Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στους οπαδούς του ΠΑΟΚ; 
"Ανυπομονώ να έρθω στην Θεσσαλονίκη και να ξεκινήσω να παίζω". 

- Και μία υπόσχεση; 
"Θα υπερασπίζομαι με πάθος τη φανέλα. Δεν πρόκειται ποτέ να τα παρατήσω και θα δίνω το 100% των δυνάμεών μου για το καλό της ομάδας".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog