Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Βαρδινογιάννης: "Έχω φύγει και δεν με νοιάζει"



Πικραμένος από τα όσα έχουν συμβεί, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης τονίζει ότι δεν τον ενδιαφέρει η ομάδα ούτε τι λέει ο Τσάκας, παρά μόνο το deal για να δώσει τις μετοχές και να ρίξει «μαύρη πέτρα» πίσω του.

 
Μετά τις συνεχείς δηλώσεις Τσάκα και τις κινήσεις που φέρεται να κάνει για το γήπεδο αλλά και το ρόστερ της ομάδας, χωρίς φυσικά να έχει κάποιο πόστο στον Παναθηναϊκό, αρκετοί έχουν πλησιάσει τον Τζίγκερ για να μάθουν την άποψή του, αφού συμφωνία ακόμη δεν υφίσταται...

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός όμως ξεκαθάρισε τη θέση του και σύμφωνα με την εφημερίδα Sportday είπε στο περιβάλλον του: «Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι για μένα και την οικογένειά μου ο Παναθηναϊκός είναι παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν με απασχολεί τίποτα άλλο από το να δώσω τις μετοχές μου και να φύγω.
Δεν με ενδιαφέρει η ομάδα ούτε θέλω να συμμετέχω σε οποιεσδήποτε αποφάσεις. Τον Τσάκα δεν τον έχω δει ούτε του έχω μιλήσει ποτέ. Ούτε με τον υποψήφιο επενδυτή Αλ Σαούντ έχω μιλήσει. Μιλάνε οι δικηγόροι μας και όλα είναι νόμιμα».

Και καταλήγοντας:
«Έχω πει και εγώ ότι τις μετοχές μου θα τις πάρει όποιος βάλει στην ομάδα 15 εκατ. ευρώ, και το δικαίωμα αυτό το έχουν και οι παλιοί μέτοχοι. Αν θέλουν ας τα βάλουν να την πάρουν. Προς το παρόν ο μόνος ενδιαφερόμενος είναι ο Αλ Σαούντ και κάνω ό,τι λέει ο νόμος. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog