Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Βιεϊρίνια: "Είμαι χαρούμενος στον ΠΑΟΚ"


Ο Adelino Vieirinha πριν αναχωρήσει με την αποστολή του ΠΑΟΚ από το αεροδρόμιο "Μακεδονία" με προορισμό τη Γερμανία ρωτήθηκε για τα δημοσιεύματα για πιθανή μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Η απάντηση του ήταν αποστομωτική και συνοδεύτηκε από ένα χαμόγελο γεμάτο νόημα: "Δεν μπορώ να κάνω σχόλιο γι' αυτά που γράφουν οι εφημερίδες, παρά μόνο ότι είμαι χαρούμενος που είμαι στην ομάδα με την οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα και θέλω να συνεχίσω στην ομάδα".

Για την προετοιμασία είπε:"Είναι σημαντική η προετοιμασία γιατί είναι πρόκληση οι αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ .Στόχος μας σ' αυτά τα παιχνίδια να έχουμε μία πολύ καλή χρονιά όπως και πέρυσι".

Για την αλλαγή του προπονητή: "Υπάρχει αλλαγή προπονητή οπότε και αλλαγή φιλοσοφίας και νοοτροπίας. Εχουμε όμως καιρό για να μάθουμε τι ζητάει από τους ποδοσφαιριστές. Αλλωστε έχουμε τα πρώτα δείγματα των απαιτήσεων του".

Για την χρονιά που έρχεται: "Είναι στο μυαλό μας τα παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ, γιατί ξέρουμε πόσο σημαντικά είναι. Θέλουμε όμως να κάνουμε και μία χρόνια τουλάχιστον όπως η περσινή. Οπότε είναι διπλός ο στόχος. Προσωπικά θέλω πρώτα η ομάδα να πάει ψηλότερα και στη συνέχεια να πετύχω και εγώ περισσότερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog