Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Pablo Contreras:«Το μάτι μας …γυάλιζε!»


Πανευτυχής δήλωσε ο εκ των πρωταγωνιστών της νίκης του ΠΑΟΚ επί του Ολυμπιακού στο «Γ. Καραϊσκάκης», Πάμπλο Κοντρέρας που τόνισε ότι το …μάτι των ποδοσφαιριστών του «Δικεφάλου» γυάλιζε για τη νίκη.

Αφιερωμένη στους φίλους του ΠΑΟΚ είναι η πρωτιά των «ασπρόμαυρων» στα play off σύμφωνα με τον Πάμπλο Κοντρέρας όπως τόνισε ο Χιλιανός αμυντικός στο .
Ο 33χρονος άσος μίλησε για την φάση της αποβολής του με τον Μέλμπεργκ, ενώ αποκάλυψε πως ο πραγματικός στόχος του μακεδονικού συλλόγου ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος:

"Για να είμαι ειλικρινής ο πραγματικός στόχος ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος, φτάσαμε κοντά, αλλά δεν τα καταφέραμε. Το επόμενο ήταν η πρωτιά στα πλέι οφ, κάναμε απίστευτα παιχνίδια στα πλέι οφ και δώσαμε μεγάλη χαρά στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Δεν περίμενα στην 4η αγωνιστική να κριθεί η πρωτιά.
Σε τέτοιες διοργανώσεις είναι πολύ δύσκολα τα παιχνίδια. Μετά τη νίκη επί του Άρη αποκτήσαμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και είπαμε ότι τα δύο ματς με τον Ολυμπιακό θα είναι τα καθοριστικά, είτε θετικά, είτε αρνητικά. Τελικά τα καταφέραμε», είπε αρχικά ο Κοντρέρας και συνέχισε:

"Από την αρχή της χρονιάς ήταν μια εσωτερική επιθυμία το πρωτάθλημα, ειδικά σε αυτούς που ήταν και πέρσι στην ομάδα. Θέλαμε να πάρουμε το πρωτάθλημα, βλέποντας και τον κόσμο, που σαν λαός είναι ο ανώτερος στην Ελλάδα.
Και ο προπονητής το είχε σαν ενδεχόμενο και όσο περνούσε ο καιρός το βλέπαμε όλο και πιο κοντά. Αλλά στις τελευταίες αγωνιστικές το χάσαμε".

Για το αν... γυάλιζε το μάτι των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ: "Αυτή η φράση ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που και εγώ βίωνα με τους συμπαίκτες μου. Η φράση που λέγαμε όλοι είναι το "δε χάνουμε". Ειναι χαρακτηριστικό ότι δε δεχτήκαμε γκολ ακόμα στα πλέι οφ.
Κόντρα μάλιστα στις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος μετά τον πρωταθλητή Παναθηναϊκό. Άμα δούμε τα ματς, στατιστικά, όταν δε δέχεται γκολ ο ΠΑΟΚ συνήθως κερδίζει.
Έτσι το πρώτο βήμα ήταν πάντα αυτό, μπαίναμε μέσα και λέγαμε δεν χάνουμε".

Όσο για το αν στο παρελθόν είχε αγωνισθεί ξανά ως δεξί μπακ, ανέφερε:
"Έχω παίξει μία σεζόν ως δεξί μπακ. Αλλά προσπαθώ να βοηθάω την ομάδα, όπου κι αν με χρησιμοποιεί ο προπονητής. Φέτος έπαιξε ακόμα και επιθετικός, στην αρχή της σεζόν, όταν χρειάστηκε ».

Για τη φάση της αποβολής του στο «Καραϊσκάκης» σημείωσε: «Ο Μέλμπεργκ με χτύπησε, δεν ξέρω αν το είδε το διαιτητής. Η φάση ήταν για να αποβληθεί μόνο ο Μέλμπεργκ, αλλά θεωρώ λογικό με το κλίμα που υπήρχε στο γήπεδο, να αποβάλλει και παίκτη του ΠΑΟΚ, που έτυχε να είμαι εγώ. Αλλά από τη στιγμή που κερδίσαμε, δε με απασχολεί καθόλου.
Φέτος θεωρώ ότι συγκράτησα αρκετά τα νεύρα μου, ενώ πέρσι πολλές φορές είχα εκνευριστεί με σφυρίγματα διαιτητών".

Για τη θέση που παίρνει στην εστία του ΠΑΟΚ όταν ο αντίπαλος έχει κερδίσει στημένη μπάλα, ο Κοντρέρας τόνισε: "Και ο προπονητής μου λέει που να στέκομαι, αλλά και από μόνος μου θέλω να βοηθάω τον Χαλκιά, ο οποίος από την πλευρά του μου ζητάει το ίδιο. Είναι ένας συνδυασμός οδηγιών και εμπειρίας".

Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Έντεκα χρόνια που αγωνίζομαι στην Ευρώπη, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο κόσμο, σαν του ΠΑΟΚ. Μου θυμίζει τους οπαδους της Κόλο Κόλο, που είναι η μεγαλύτερη ομάδα στη Χιλή. Μόνο ευγνωμοσύνη έχω να δώσω στον κόσμο του ΠΑΟΚ, τον ευχαριστώ για τη συμπαράσταση".

Για την προοπτική μεγάλης ευρωπαϊκής πορείας: "Πιστεύω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στην Ευρώπη, ειδικά μετά τον αποκλεισμό που είχαμε από τη Χέρενφεν. Η διοίκηση έφερε παίκτες επιπέδου, ο ΠΑΟΚ έχει τη δυνατότητα να φτάσει στο ύψος των απαιτήσεων των ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Είναι επιθυμία του κόσμου και δική μας, να εκπροσωπήσουμε τον ΠΑΟΚ και την Ελλάδα όσο πιο μακριά γίνεται ακόμα και στο Champions League".

Για την κλήση του στην Εθνική Χιλής ενόψει Μουντιάλ, επισήμανε: «Ο Μαρσέλο Μπιέλσα έχει δώσει 30 ονόματα στην προεπιλογή, ελπίζω να είμαι στους 23 που θα πάνε στο Μουντιάλ.
Είναι πολύ σημαντικό για κάθε ποδοσφαιριστή να αγωνιστεί σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου και προσωπικά θέλω πάρα πολύ να βρεθώ εκεί».

Για τον τραυματισμό του στην αρχή της σεζόν και κατά πόσο ανησύχησε, είπε: "Το καλοκαίρι με τον τραυαμτσμό μου ο μεγαλύτερος φόβος μου ήταν μήπως χάσω τα ματς του Γιουρόπα Λιγκ.
Δε μου πέρασε από το μυαλό το Μουντιάλ. Είμαι ευχαριστημένος γενικά από τη σεζόν, τα άσχημα πράγματα αφήνουν κάτι θετικό, και από τη στιγμή που περνάνε, είναι πλέον παρελθόν".

Για τον επόμενο στόχο μετά την κατάκτηση της 2ης θέσης, τόνισε: "Όταν κατακτάς ένα στόχο κοιτάς το επόμενο σκαλοπάτι. Θέλουμε να φτάσουμε στο ύψος των απαιτήσεων του κόσμου, αλλά και του ίδιου του συλλόγου. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι ένας ευρωπαϊκός ΠΑΟΚ και να στέκεται με άνεση στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις".

Όσο για τον ποιον θα έχριζε ως MVP της σεζόν στην ομάδα του, ο άσος του ΠΑΟΚ είπε: "Με όλο το σεβασμό για τους συμπαίκτες μου, που όλοι τους έκαναν υπερπροσπάθεια, θεωρώ ότι λίγο πιο πάνω είναι ο Βιεϊρίνια".

Τέλος,
απάντησε και στο ότι θα είναι απόντας από το Κυριακάτικο παιχνίδι-φιέστα με την ΑΕΚ λόγω της κόκκινης κάρτας, που του έδειξε ο Δαλούκας. "Είναι κρίμα που θα λείψω από το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο.
Θα χάσω αυτή τη φιέστα λόγω της αποβολής, αλλά φυσικά θα είμαι στο γήπεδο, στην κερκίδα".

1 σχόλιο:

  1. Η 1η θέση κρίθηκε από την 4η αγωνιστική, γιατί παλέψατε και δείξατε πραγματικά ποιοι είστε...Αντε
    του χρόνου πρωτάθλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog