Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Andelino Vieirinha: "Με βελτίωσε αφάνταστα ο Σάντος"


Ένας από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας του ΠΑΟΚ να κερδίσει την έξοδο στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, μίλησε σε ελληνικό περιοδικό για τη σπουδαία αυτή διάκριση.

Ο Πορτογάλος άσος, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο MAXIM το οποίο θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή (14/5), αναφέρθηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο και το δήθεν ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, ενώ αναφορικά με τον Φερνάντο Σάντος, είπε ότι είναι ένας προπονητής με δυνατή προσωπικότητα και νοοτροπία νικητή που τον έχει βελτιώσει αφάνταστα ως παίκτη.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Αντελίνο Βιεϊρίνια στο MAXIM:

-
Πώς σου φαίνεται το ελληνικό ποδόσφαιρο μετά από δύο χρόνια παρουσίας σου σ’ αυτό;

"
Είναι αρκετά ποιοτικό, κάτι που δεν γνώριζα πριν έρθω εδώ. Αγωνίζονται καλοί ποδοσφαιριστές, υπάρχουν ομάδες που τακτικά συμπεριφέρονται σωστά και γενικά είμαι ικανοποιημένος από το επίπεδο του πρωταθλήματος. Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, κυρίως όσον αφορά τις γηπεδικές εγκαταστάσεις, αλλά με το χρόνο θα το δούμε να προχωράει προς τη σωστή κατεύθυνση. Εγώ, πάντως, είμαι ικανοποιημένος από την επιλογή μου να παίξω ποδόσφαιρο στη χώρα σας και τον ΠΑΟΚ".

-
Ποια ομάδα υποστηρίζεις στην Πορτογαλία;

"Υποστηρίζω την Γκιμαράες. Θεωρείται ο πιο "τρελός" σύλλογος της Πορτογαλίας. Αλλά, σε σχέση με εδώ, είναι... άγιοι. Αυτό που ζω στον ΠΑΟΚ είναι πρωτόγνωρο".

-
Θα άφηνες την Ελλάδα για να συνεχίσεις κάπου αλλού την καριέρα σου;

"Το βασικό, όπως είπα και νωρίτερα, είναι η αγάπη που έχω εισπράξει από τον κόσμο. Αυτό που ζω με τον ΠΑΟΚ είναι κάτι που δεν θέλω να αφήσω πίσω, αν και δεν μπορώ να ξέρω μελλοντικά τι μπορεί να συμβεί. Σίγουρα θα μπορούσα να γυρίσω στην Πορτογαλία ύστερα από χρόνια, αν θα είχα πρόταση από κάποια από τις τρεις μεγάλες ομάδες της χώρας, αλλά αυτή τη στιγμή τίποτα δεν με ενοχλεί εδώ και θέλω να μείνω".

-
Πώς θα μπορούσες να περιγράψεις τον Φερνάντο Σάντος;

"Είναι μία πολύ δυνατή προσωπικότητα, έχει μία νοοτροπία νικητή. Παίρνει τους παίκτες και τους διαμορφώνει στα πρότυπά του. Θεωρώ πως μου έχει δώσει πάρα πολλά στον τρόπο παιχνιδιού μου και με έχει βελτιώσει αφάνταστα".

-
Ναι, όμως σου φωνάζει συνεχώς...

"Ακούγεται πολύπλοκο όταν ακούς πως ένας προπονητής φωνάζει συνεχώς στους παίκτες του. Αν το σκεφτείς όμως λογικά, έχει τεράστια βάση και έχει δίκιο. Συμβαίνει όχι μόνο με εμένα αλλά και με τα άλλα παιδιά στην ομάδα και κάνει καλά και φωνάζει γιατί πιστεύει σε εμάς. Μόλις αντιληφθεί πως κάτι δεν πάει καλά ή κάτι δεν κάνουμε σωστά, θα προσπαθήσει να μας επαναφέρει στην τάξη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία έχω εξελιχθεί από πέρυσι μέχρι και φέτος, άρα ο προπονητής σωστά πράττει και μας βάζει τις φωνές".

-Έχουν γραφτεί πολλά για εσένα και ένα δήθεν ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού.

"Μπορεί να μιλάω λίγο τη γλώσσα σας, αλλά ευτυχώς δεν έχω μάθει να διαβάζω ακόμη. Δεν γνωρίζω τίποτα, κανένας δεν μίλησε με μένα ή τον ατζέντη μου, αλλά κυρίως με την ομάδα μου, αφού έχω συμβόλαιο για άλλα τέσσερα χρόνια. Νομίζω πως αυτά που γράφονται δεν έχουν καμία βάση, γιατί απλούστατα ο ΠΑΟΚ δεν θέλει να με παραχωρήσει σε καμία ελληνική ομάδα, και κυρίως τώρα. Ούτε και εγώ βέβαια θέλω να φύγω από τον ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog