Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αθανασιάδης: "Είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ"


Ο Στέφανος Αθανασιάδης με δηλώσεις του στο Novasports υποστήριξε πως είναι οπαδός του ΠΑΟΚ, ενώ αναφέρθηκε στο αγροτικό του, αλλά και στον Δημήτρη Σαλπιγγίδη.

Ο νεαρός επιθετικός του "Δικεφάλου του Βορρά" που θα ξεκινήσει βασικός στο παιχνίδι με τον Ηρακλή στην κορυφή της επίθεσης, ενώ μίλησε και την  πρώην ομάδα του, τον Πανσερραϊκό.

Διαβάστε τις δηλώσεις του:

 
Για τα τέρματα που πετυχαίνει κατά της Λάρισας και την δυναμική της Τούμπας: "Το πρώτο μου ματς σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν πάλι με τη Λάρισα και το πρώτο μου γκολ και από ότι φαίνεται μου πάει η Λάρισα. Τη χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη για να είμαστε στη συνέχεια πιο δυνατοί, γιατί έρχονται πάλι πολύ δύσκολα παιχνίδια. Δεν πιστεύω ότι οι παίκτες έχουν άγχος. Η Τούμπα είναι Τούμπα. Ο κόστος μας στηρίζει σε κάθε παιχνίδι".

Για το παιχνίδι με τον Ηρακλή: "Πιστεύω και στο ματς με τον Ηρακλή οι οπαδοί να είναι κοντά μας. Ο Ηρακλής είναι σε άσχημη βαθμολογική κατάσταση, τα τελευταία παιχνίδια δεν πάει καλά. Εμείς θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τους 3 βαθμούς, αυτό που κάνουμε σε κάθε παιχνίδι".

Για τον Σαλπιγγίδη: "Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι με τον Δημήτρη στην ίδια ομάδα και μαθαίνω κάθε μέρα διαφορετικά πράγματα. Ο κάθε ποδοσφαιριστής όπως έκανε και ο Δημήτρης, πήγε στην Καβάλα πήγε δανεικός σε διάφορες ομάδες, αυτό έκανα και εγώ πιστεύω βοηθάει κάθε ποδοσφαιριστή να κάνει ένα "αγροτικό"".

Για τα συναισθήματά του για τον ΠΑΟΚ: "Είμαι από πολύ μικρός σε αυτή την ομάδα και ξέρω πως αντιδράει ο κόσμος. Ήμουν και εγώ κάποτε εκεί και αγαπάω πάρα πολύ αυτή την ομάδα. Δεν μπορείς αν δεν είσαι οπαδός αυτής της ομάδας να καταλάβεις, δεν μπορείς να το περιγράψεις με λέξεις, δεν μπορείς να πεις κάτι, ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ".

Για τον Πανσερραϊκό: "Επιστρέψαμε πολύ δύσκολα γιατί μέχρι τον Δεκέμβριο ήμασταν στις θέσεις υποβιβασμού. Μετά εντάξει, η ομάδα κατάφερε να κερδίσει κάποια παιχνίδια και να ανέβει στην πρώτη κατηγορία. Είναι μια πολύ καλή ομάδα και πιστεύω να καταφέρει να μείνει στην Α' Εθνική".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog