Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Έντερ: "Θέλω να αφήσω το στίγμα μου"



Γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας ο Βραζιλιάνος απ'την περσινή του θητεία στον Αστέρα Τρίπολης, θέλει στην ΑΕΚ να γράψει τ'όνομά του στην ιστορία του συλλόγου και να βοηθήσει την Ένωση να κατακτήσει τους τίτλους που τις λείπουν.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Έντερ:




- Ήρθες στην ΑΕΚ, είσαι χαρούμενος. Έχεις όμως πολύ δρόμο μπροστά σου για να πείσεις. Πώς βλέπεις την προετοιμασία και τι πιστεύεις πρέπει να κάνεις για να είσαι εντάξει με τον εαυτό σου και την ομάδα;
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι αρχή της προετοιμασίας. Ο στόχος μου είναι να αφήσω το όνομα μου, να με θυμούνται τα επόμενα χρόνια οι φίλοι της ομάδας. Η υποδομή που μου έγινε από τους συμπαίκτες και την ομάδα ήταν πάρα πολύ καλή, αυτό με έκανε να νιώσω αμέσως καλύτερα. Δουλεύω σκληρά καθημερινά για να κερδίσω μια θέση στην ομάδα».








- Ποια είναι η θέση που προτιμάς και για ποια σε προορίζει ο προπονητής;
«Έχουμε μιλήσει πριν κάποιες μέρες με τον προπονητή. Είπα ότι προτιμώ να παίζω πίσω από τον επιθετικό, στις πτέρυγες. Εκεί μπορώ να εκμεταλλευτώ την ταχύτητα μου».


- Μπορούμε, δηλαδή, να δούμε πράγματα που είδαμε από τον Νάτσο τα τελευταία δύο χρόνια;
«Δεν ξέρω αν μπορώ να συγκρίνω το στυλ παιχνιδιού μου με αυτό του Νάτσο. Είμαι σίγουρος όμως ότι θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να κατακτήσει η ΑΕΚ τους τίτλους που της λείπουν».
- Ο κόσμος της ΑΕΚ σε γνώρισε πέρυσι με ένα γκολ που πέτυχες εναντίον της. Αισθάνεσαι ότι χρωστάς κάτι;
«Νομίζω ότι πέρυσι όταν η ΑΕΚ δέχθηκε ένα γκολ από μένα, οι φίλαθλο της ήθελαν να με σκοτώσουν. Τώρα θέλω να τους κάνω χαρούμενους με την προσπάθεια μου στο γήπεδο».


- Έχεις μιλήσει πολλές φορές με τον Βεριντιάνο Μαρτσέλο. Σου έχει πει κάποια πράγματα. Τι είναι αυτό που έχεις κρατήσει;
«Σίγουρα πριν έρθω γνώριζα την ΑΕΚ, ήξερα ότι είναι μεγάλη ομάδα. Είμαι συνηθισμένος στην πίεση, γιατί αγωνίστηκα σε μεγάλη ομάδα στη Βραζιλία, ξέρω τι ζητάει ο κόσμος. Θέλει τίτλους και η συμβουλή του Μαρτσέλο είναι να είμαι ήρεμος και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τίτλους και όχι απλά για να προσπαθήσω. Ξέρουμε ότι σε αυτό το επίπεδο οι απαιτήσεις είναι πάρα πολύ υψηλές».


- Είναι από τις πιο σκληρές προετοιμασίες που έχεις κάνει η φετινή και τι μπόρεσες να δώσεις στα φιλικά; Σε τι επίπεδο είσαι;
«Είναι μια προετοιμασία πολύ σκληρή και αυτό που ξέρουμε όλοι είναι ότι πρέπει να δουλέψουμε πάρα πολύ. Ξέρω ότι στα φιλικά πρέπει να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του προπονητή. Είναι λογικό να μη βρίσκομαι στην καλύτερη κατάσταση και να χρειάζεται χρόνος. Ο στόχος είναι να είμαστε έτοιμοι στο πρώτο επίσημο μαρς και είναι λογικό ακόμη να χρειάζομαι χρόνο. Δε γνωρίζω τους συμπαίκτες μου και τον τρόπο παιχνιδιού τους».


- Πόσο καιρό θα χρειαστείς;
«Ως την αρχή του πρωταθλήματος. Τώρα έχουμε την Αυστραλία, τρία φιλικά. Στο πρώτο ματς του πρωταθλήματος θα είμαι στο 100%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog