Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Τσιρίλο: «Δεν είμαι κακό παιδί» (video)



Το άλλο πρόσωπο του Μπρούνο Τσιρίλο παρουσίασε ο ίδιος, αλλά και η σύζυγός του, Έλενα Ασημακοπούλου, σε μία, καθόλου συνηθισμένη, συνέντευξη στο "PAOKwebtv.com". Ένα από τα πιο διάσημα ζευγάρια στη χώρα μας αποκάλυψε λεπτομέρειες της ζωής του που βέβαια είναι άμεσα συνυφασμένη με τον ΠΑΟΚ. 

 
Αρχικά η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τη σχέση της με το ποδόσφαιρο, πριν και μετά την σχέση της με τον αμυντικό του ΠΑΟΚ: "Δεν είχα ιδέα από ποδόσφαιρο. Δεν ήξερα καν που παίζει ο Μπρούνο, ποια είναι η θέση του. Δεν είναι και το πιο ιδανικό να έχεις σύζυγο ποδοσφαιριστή. Εδώ γέννησα σε ημερομηνία που διαλέξαμε από κοινού με τον ΠΑΟΚ για να μας βολεύει (γελώντας). Από την πλευρά του ο αμυντικός του ΠΑΟΚ τόνισε για τη ηθοποιό συζυγό του: "Παλιά ζήλευα. Τώρα έχω ησυχάσει γιατί έχει να δουλέψει πολύ καιρό (σ.σ. γέλια). Πάντα, όμως, θα έχει την στήριξη μου σε ό,τι κι αν κάνει. Ειδικά αυτή την περίοδο τα τα πράγματα για εκείνη είναι πιο δύσκολα γιατί εγώ απουσιάζω πολύ και είναι όλη μέρα μόνη της με το παιδί. Δεν θα άλλαζα τίποτα από την Ελενα, όλα είναι τέλεια".
Ενδιαφέρουσα είναι και η άποψη της Ελενας Ασημακοποπούλου για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα: "Είχα πάει σε κάποια παιχνίδια του Μπρούνο στην Ιταλία. Δεν έχω ξαναδεί πιο φανατικούς οπαδούς από του ΠΑΟΚ. Είναι ωραίο γιατί σε βάζουν μέσα στον αγώνα. Θα πάρω και την μικρή στο γήπεδο, αλλά όχι τώρα γιατί θα φοβηθεί". Σε αυτό το σημείο παρεμβαίνει ο Μπρούνο, τονίζοντας: "Πριν σταματήσω το ποδόσφαιρο θέλω να έρθει η κόρη μου να με δει" για να δεχθεί την ερώτηση πότε θα σταματήσει να παίζει μπάλα: "Σε δύο-τρία χρόνια" γελώντας.
"Τρελαίνομαι όταν τον βλέπω να έχει χτυπήσει"
Η σύζυγος του Ιταλού αμυντικού αποκάλυψε ακόμη: "Τρελαίνομαι όταν τον βλέπω να έχει χτυπήσει σε ένα αγώνα. Αλλά όταν τον δω να μαλώνει μέσα στο γήπεδο δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αυτός είναι...". Ο Τσιρίλο δικαιολογήθηκε από την πλευρά του: "Έχω δυναμισμό στο παιχνίδι μου, αλλά δεν είμαι κακό παιδί. Αυτά συμβαίνουν".

Φυσικά από τη συνέντευξη δεν θα μπορούσε να λείψει το κεφάλαιο "μπαμπάς-Τσιρίλο". Η Έλενα Ασημακοπούλου έδωσε... λεπτομέρειες: " Μπορεί όταν έρχεται η ώρα για να αλλάξουμε πάνα στη μικρή να μου την παραδίδει, όμως, είναι στοργικός μπαμπάς. Παίζει μαζί της". Ο Μπρούνο δεν αρνήθηκε μάλιστα πώς "Θέλω ένα αδελφάκι για την Μαρία. Θέλω γιο για να γίνει ποδοσφαιριστής".

Ακόμη, η σύζυγός του μίλησε και για το διάστημα που ο Μπρούνο ήταν σε διαπραγματεύσεις με τον ΠΑΟΚ: "Στην αρχή πίστευε πως θα παραμείνει, αλλά μετά όταν υπήρχε καθυστέρηση ήταν κάπως. Τον αγαπά τον ΠΑΟΚ αυτό είναι σίγουρο. Είναι, όμως, ένας κλειστός χαρακτήρας που μέχρι να ανοιχτεί βασανίζει τον εαυτό του".

Ο Μπρούνο για τον περσινό και φετινό ΠΑΟΚ
Κομμάτι της συνέντευξης ήταν και οι απόψεις του έμπειρου αμυντικού για την ομάδα. Συνοπτικά όσα είπε:

Για το τι προηγήθηκε μέχρι την παραμονή του:
"Πριν από το καλοκαίρι ήταν στενάχωρη η κατάσταση μου με τον ΠΑΟΚ. Οταν δύο πλευρές έχουν φιλική σχέση είναι δύσκολο να χωρίσουν. Είμαι χαρούμενος όμως που έμεινα και ξεκίνησα καλά. Πιστεύω θα είναι μια καλή χρονιά. Με χαροποίησε που ο ΠΑΟΚ με κάλεσε την τελευταία μέρα. Χάρηκα που έμεινα".

Για την περσινή σεζόν σε προσωπικό επίπεδο:
"Ήταν δύσκολος χρόνος πέρυσι. Αφενός είχα την γέννηση του παιδιού που είναι η καλύτερη στιγμή για έναν άνδρα, αφετέρου τον θάνατο του πατέρα μου. Η ζωή είναι έτσι, πρέπει πάντα να προχωράς".

Για τους νέους παίκτες:
"Έχει καλούς νέους παίκτες ο ΠΑΟΚ, αλλά θα πρέπει να μείνουν προσγειωμένοι. Ελπίζουν να έχουν καλή παρουσία γιατί του χρόνου θα λήξουν πολλά συμβόλαια"

Για τον Λάζλο Μπόλονι:
"Είναι πολύ καλός και έμπειρος, του αρέσει να δουλεύει με την ομάδα. Κάνει τους παίκτες να αισθάνονται όλοι του ίδιου επιπέδου. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι ομάδα που έχει ένα παίκτη στο στυλ του Μαραντόνα κι αυτό είναι σημαντικό".




Watch live streaming video from paokwebtv at livestream.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog