Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Αθανασιάδης: "Δουλειά και υπομονή"


Προσγειωμένος είναι ο Στέφανος Αθανασιάδης, παρά το ότι σφράγισε τη νίκη του ΠΑΟΚ στη Λάρισα. Ο νεαρός επιθετικός τόνισε ότι πρέπει να δουλέψει με υπομονή.

Αναλυτικά η συνέντευξή του:

 

Αυτή τη σεζόν πρέπει να αποδείξεις κάποια πράγματα για να μη θεωρηθείς ένα χαμένο ταλέντο;

«Στην ηλικία που είμαι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι υπομονή και να δουλεύω στην προπόνηση. Από τη στιγμή που το κάνω αυτό, θα έρθουν και οι ευκαιρίες που περιμένω. Δουλεύω κάθε μέρα στις προπονήσεις και ο προπονητής είναι αυτός που μπορεί να κρίνει αν θα παίζω ή όχι. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να συνεχίσω να δουλεύω, να προσπαθώ όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα από τις προπονήσεις να βελτιωθώ, ούτως ώστε όποτε κληθώ να βοηθήσω, να είμαι έτοιμος να το κάνω».

Ο συναγωνισμός που υπάρχει στη θέση που αγωνίζεσαι παίζει ρόλο στην εξέλιξή σου ως ποδοσφαιριστή;

«Είναι πολύ καλό για κάθε ποδοσφαιριστή να υπάρχει συναγωνισμός. Αυτό σου δίνει κάθε μέρα την ευκαιρία να προσπαθείς και να δουλεύεις ακόμα περισσότερο για να βελτιωθείς. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες στη θέση που αγωνίζομαι, και εγώ από την πλευρά μου αυτό που έχω να κάνω είναι να μαθαίνω από αυτούς. Ο συναγωνισμός είναι πολύ θετικό να υπάρχει και ειδικά όταν αγωνίζεσαι σε μία μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ, πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτόν και να ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις».

 Το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει συνεχόμενα παιχνίδια φέτος και αυξημένες υποχρεώσεις σε όλες τις διοργανώσεις, δίνει περισσότερες ευκαιρίες σε όλους τους παίκτες να πάρουν χρόνο συμμετοχής;

«Όλοι οι ποδοσφαιριστές είμαστε εδώ για το καλό του ΠΑΟΚ. Όταν υπάρχουν συνεχόμενα παιχνίδια, είναι φυσιολογικό να προκύπτουν προβλήματα από τραυματισμούς ή από κάρτες. Γι' αυτό και κάθε παίκτης πρέπει να είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να μπει και να δώσει το 100% και να βοηθήσει την ομάδα να φτάνει στη νίκη όποτε του ζητηθεί. Ειδικά φέτος, που οι απαιτήσεις είναι ακόμα μεγαλύτερες, με πρωτάθλημα, Europa League και κύπελλο, πρέπει όλοι οι παίκτες που βρίσκονται στην ομάδα να είναι έτοιμοι, καθώς ο ΠΑΟΚ παντού πρέπει να είναι πρωταγωνιστής».


Μήπως τελικά σου πάει περισσότερο η Λάρισα από άλλες πόλεις;

«Είναι γεγονός ότι η πρώτη συμμετοχή μου σε επαγγελματικό παιχνίδι ήταν σε εκείνο το παιχνίδι στο Αλκαζάρ, με προπονητή τον κ. Παράσχο, όπου πέτυχα και τα δύο γκολ. Τα πρώτα γκολ μου ήταν στη Λάρισα, όπως και το πρώτο μου στη φετινή σεζόν. Συμπτώσεις είναι αυτές και γίνονται στο ποδόσφαιρο. Αυτή τη φορά το τέρμα που πέτυχα μας έδωσε και τη νίκη, οπότε αυτό είναι διπλή χαρά για μένα. Την άλλη φορά είχαμε χάσει…»

Σκόραρες στην πρώτη σου επαφή με την μπάλα. Σου έχει ξανατύχει ανάλογη περίπτωση στο παρελθόν;

«Δεν μου έχει ξανατύχει να βάλω γκολ στην πρώτη μου επαφή με την μπάλα. Αυτό ήταν το πρώτο και από ό,τι φάνηκε ήταν και το σημαντικότερο. Ίσως να ήταν και θέμα τύχης. Έτυχε σε εκείνη τη φάση να είμαι εγώ στην αντεπίθεση, πήρα μία πολύ καλή πάσα από τον Κριστιάνο και σκόραρα».

 Η περσινή σεζόν με τον Πανσερραϊκό σε βοήθησε; Γνωρίζουμε, άλλωστε, ότι το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής είναι σκληρό και απαιτητικό…

«Ήταν ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα. Με βοήθησε πάρα πολύ γιατί ήταν δύσκολα. Εκεί το παιχνίδι είναι πιο σκληρό και το ήθελα και εγώ».


Νιώθεις ότι χάλασες τη φιέστα των γηπεδούχων, δεδομένου ότι το παιχνίδι έγινε στο καινούργιο γήπεδο της ΑΕΛ;

«Εμείς πήγαμε για να πάρουμε τη νίκη, όπως κάνουμε σε όλα τα γήπεδα που αγωνιζόμαστε. Ξέραμε ότι ο κόσμος θα είναι εκεί, σε ένα καινούργιο γήπεδο, για να υποστηρίξει την ομάδα του που δεν πάει καλά, αλλά από την αρχή παίξαμε για τη νίκη. Ευελπιστώ να πετύχουμε ανάλογες νίκες και στη συνέχεια».

 
Μπροστά είναι το παιχνίδι με τον Ηρακλή στην Τούμπα και έπεται αυτό με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ στο «Μαξιμίρ». Το μυαλό σας μήπως βρίσκεται περισσότερο στον αγώνα της Κροατίας;

«Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Πρωτίστως κοιτάμε το παιχνίδι με τον Ηρακλή. Η ομάδα πάει να κερδίσει ένα τοπικό ντέρμπι με έναν καλό αντίπαλο, οπότε παίζει ρόλο και το γόητρο. Πάμε για τους τρεις βαθμούς και για να δημιουργήσουμε και πάλι ένα θετικό σερί νικών, όπως είχαμε κάνει πριν από την ήττα στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Πρέπει πάντα να κοιτάμε τα παιχνίδια ένα-ένα.

Κατά την άποψή μου, πρέπει να δώσουμε κάτι παραπάνω στο ελληνικό πρωτάθλημα και να πετύχουμε. Βέβαια, αν καταφέρουμε να πάρουμε την πρόκριση μέσα στο Ζάγκρεμπ απέναντι σε μία τόσο καλή ομάδα, όπως η Ντιναμό, θα είναι ακόμα καλύτερα για την ομάδα».

1 σχόλιο:

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog