Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Δηλώσεις παικτών του Άρη και του Κούπερ μετά το Ρόζενμποργκ-Άρης (2-1)




Aris Salonika's Ruiz challenges Atletico Madrid's Godin during their Europa League soccer match in Thessaloniki
Ρουίς

"Είμαστε εκνευρισμένοι, δεν μας αρέσει να χάνουμε. Ήμασταν προετοιμασμένοι για το παιχνίδι και ήρθαμε για να πάρουμε βαθμό ή βαθμούς, αλλά το ποδόσφαιρο είναι έτσι∙ όποιος κάνει λάθη το πληρώνει και χάνει.Η ομάδα μου έκανε ευκαιρίες. Δίκαιο αποτέλεσμα θα ήταν η ισοπαλία". 





Κούπερ


"Φεύγω πικραμένος από το γήπεδο. Παρ᾿ όλα αυτά είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου, αν και πιστεύω ότι κάναμε ένα μικρό λάθος αφού οπισθοχωρήσαμε. Αυτό βέβαια είναι αλήθεια ότι μπορεί να προέλθει και από πίεση του αντιπάλου. Γνωρίζαμε ότι με κάποιες σέντρες θα μας κάνουν τη ζωή δύσκολη. Σε γενικές γραμμές όμως η δική μου ομάδα έκανε το απαραίτητο. Σε καμία περίπτωση δεν έχασε τον έλεγχο του αγώνα. Ήταν πάντα κοντά για να γυρίσει το αποτέλεσμα. Ίσως αυτό που μας έλειψε ήταν η ηρεμία στα τελευταία λεπτά, όμως κι αυτό είναι δύσκολο μερικές φορές να το πετύχεις".

"Βέβαια ήρθαμε σε μία σκληρή έδρα όπου είχαμε μια καλή ομάδα να αντιμετωπίσουμε. Με καλή ταχύτητα κυρίως στο κέντρο του γηπέδου. Η ομάδα μου έκανε καλή προσπάθεια, όμως το μόνο που μας έλειψε ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα. Στο πρώτο γκολ η πορεία άλλαξε την τελευταία στιγμή. Το δεύτερο γκολ νομίζω ότι είναι καταπληκτικό. Ο παίκτης κατεβάζει πολύ καλά την μπάλα και τη στέλνει στη ρίζα του δοκαριού. Πρέπει να αναγνωρίζουμε και τις αρετές του αντιπάλου. Θα πει κανείς πως γύρισε και σούταρε αφού εμείς τον αφήσαμε, όμως εγώ θέλω να εξάρω και την ικανότητα του αντιπάλου".


Για την ισοπαλία στο παιχνίδι της Ατλέτικο και τη Λεβερκούζεν σχολίασε: "Εξαρχής ήταν περίπλοκος ο όμιλος. Ωστόσο, δεν αφήνει ακριβώς την ίδια κατάσταση με την πρώτη αγωνιστική. Δεν θεωρώ ότι είναι και τόσο κακό το αποτέλεσμα αυτό. Όπως και να ᾿χει εμείς κυνηγήσαμε ένα θετικό αποτέλεσμα, όμως ακόμη και αν το παίρναμε τα πράγματα θα εξακολουθούσαν να είναι περίπλοκα μέχρι το τέλος".
Για τη φημολογία που τον φέρνει στο στόχαστρο του Παναθηναϊκού ξεκαθάρισε: "Εγώ έχω συμβόλαιο μέχρι τις 30 Ιουνίου. Όλα ξεκινάνε από αυτή τη βάση. Δεν δίνω καμία σημασία. Έχουν γραφτεί πολλά πράγματα. Εγώ δεν θα έδινα μεγάλη σημασία σε αυτά τα αποτελέσματα. Συν το γεγονός ότι εγώ δεν έχω καμία επίσημη κρούση ή πληροφόρηση για κάτι τέτοιο. Ακόμη όμως κι αν είχε γίνει κάποια επίσημη κρούση εγώ θα το είχα ξεκόψει. Έχω συμβόλαιο, βρισκόμαστε σε μια καλή στιγμή, έχουμε υποχρεώσεις και θα έκανα ό,τι έχω κάνει και άλλες φορές. Θα έμενα εκτός αν μου έλεγε η ομάδα να φύγω, κάτι που δεν νομίζω ότι θα συμβεί τη στιγμή αυτή".
Για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και την κούραση που μπορεί να επηρεάσει τους παίκτες του Άρη υπογράμμισε: "Καταρχήν πιστεύω ότι για κάποιους ποδοσφαιριστές μου η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη. Έπαιξαν 90λεπτο κόντρα στον Εργοτέλη και σήμερα. Συν το ταξίδι που θα υπάρχει".






Λαζαρίδης

 "Προσπαθήσαμε να πετύχουμε ακόμη και τη νίκη. Ήταν ένα μοιρασμένο ματς. Στο πρώτο κάναμε 1-2 ευκαιρίες και καταφέραμε να ισοφαρίσουμε. Στο β' ο ρυθμός έπεσε και από μια στιγμή αδράνειας δεχθήκαμε το γκολ. Αντιμετωπίζουμε στην Ευρώπη σαν μια γιορτή και θέλουμε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες μπορούμε.
Υπάρχουν ακόμη παιχνίδια και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ό,τι καλύτερο. Δεν πέσαμε στο δεύτερο μέρος. Η Ρόζενμποργκ έπαιζε στην έδρα της και έπρεπε κάποια στιγμή να μας πιέσει. Άλλωστε εκτός από μία στιγμή που μας απείλησε δεν νομίζω ότι μας έκανε άλλη κλασική ευκαιρία. Απλά χάσαμε. Ήταν πάντως ευκαιρία να πάρουμε έναν βαθμό και να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για την πρόκριση, καθώς στο άλλο ματς του ομίλου, πάλι δεν κέρδισε η Ατλέτικο.

Από εκεί και πέρα σχετικά με τον ΠΑΟΚ, αναμφίβολα πρόκειται για ένα μεγάλο ντέρμπι. Πρέπει να ξεχάσουμε το σημερινό παιχνίδι, πρέπει να αλλάξουμε "κάρτα μνήμης" και να πάμε στην Τούμπα για τη νίκη. Υπάρχει κούραση και σε μας και στον ΠΑΟΚ, αλλά σε αυτά τα παιχνίδια δεν υπάρχει κούραση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog