Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Ibrahimovic:"Θέλω τίτλους με τη Μίλαν", Robinho:"Θέλω τελικό Champions League με Μπάρτσα", Pato:"Πρωτάθλημα και Champions League"

                  


 


Οι τρεις σουπερ σταρ της Μίλαν μίλησαν για την νέα χρονιά, τις φιλοδοξίες τους και έκαναν λόγο για κατάκτηση όσο περισσοτέρων τίτλων γίνεται, αλλά και για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Champions League φυσικά.



Ακολουθούν οι δηλώσεις τους:




Ιμπραΐμοβιτς:
"Επέλεξα τη Μίλαν επειδή είναι μια ομάδα που μπορεί να κερδίσει τίτλους άμεσα. Η Μάντσεστερ Σίτι μπορεί να περιμένει, εγώ όχι.Τα προβλήματα ξεκίνησαν τον Μάρτιο. Ζήτησα τον λόγο, αλλά δεν μου έδωσε καμία απάντηση. Δεν άντεχα άλλο. Η μόνη λύση ήταν να βρω μια ομάδα για να δουλέψω και ήμουν τυχερός που βρέθηκε στον δρόμο μου η Μίλαν.Σε λίγο καιρό θα είμαι 29 ετών και δεν μπορούσα να κάθομαι στον πάγκο και να κοιτάω τον καιρό. Είδα τι έγινε την περσινή σεζόν με τον Τιερί Ανρί και δεν ήθελα να πάθω τα ίδια".


Αλεσάντρε Πάτο:
Τη φιλοδοξία να κατακτήσει με την Μίλαν το πρωτάθλημα Ιταλίας και το Champions League εξέφρασε ο Αλεσάντρε Πάτο. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός τόνισε ότι δεν φοβάται τον ανταγωνισμό.


Ρομπίνιο:
Ο Βραζιλιάνος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο μεγάλο του όνειρο, το οποίο είναι η παρουσία του στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ τόνισε πως θέλει αντίπαλο την Μπαρτσελόνα, αφού μαζί τoυς "ροσονέρι" αποτελούν τις καλύτερες ομάδες του πλανήτη:

"Ονειρεύομαι έναν τελικό Τσάμπιονς Λιγκ μεταξύ Μίλαν και Μπαρτσελόνα. Αυτή τη στιγμή είναι οι δύο καλύτερες ομάδες. Στα χαρτιά θεωρούμαστε ισχυροί, στο γήπεδο πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε νικητές. Στο Μιλάνο νιώθω σαν στο σπίτι μου. 
Παίζω με καλούς φίλους μου, όπως ο Ροναλντίνιο, ο Πάτο και ο Τιάγκο Σίλβα. Δεν υπάρχει θέμα ανταγωνισμού στην επίθεση. Ο προπονητής θα χρησιμοποιεί όποιον παίζει καλύτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog