Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ελ Ζαρ: "Δεν βλέπω την ώρα να παίξω στην Τούμπα"

 «Έχω μάθει πολλά για τον ΠΑΟΚ»

Ο Μαροκινός μεσοεπιθετικός εμφανίστηκε ανυπόμονος να παίξει στην Τούμπα και να βοηθήσει τον "Δικέφαλο του Βορρά" να πετύχει τους στόχους του.



Δηλώσεις του 24χρονου διεθνή Μαροκινού άσου στην εφημερίδα "Sportday":


"Έχω μάθει πλέον πολλά για τον ΠΑΟΚ. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που θα αποτελέσω μέλος αυτού του κλαμπ"τόνισε αρχικά ο 24χρονος ποδοσφαιριστής και συνέχισε αναφερόμενος στον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Ξέρω το κοινό του ΠΑΟΚ. Έχω μία εικόνα από το γήπεδο της ομάδας. Πραγματικά δεν βλέπω την ώρα να παίξω κι εγώ σε αυτό το γήπεδο. Να τους γνωρίσω και να με γνωρίσουν.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ για την επιμονή που έδειξαν αυτές τις τελευταίες ημέρες στην ολοκλήρωση της μεταγραφής μου. Με εμπιστεύονται κι αυτό είναι σημαντικό. Ευχαριστώ επίσης και τους ατζέντηδές μου, οι οποίοι συνέβαλαν σε αυτή τη διαδικασία".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog