Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Οζίλ: "Ήρθα για τον Μουρίνιο"




Ο Μεσούτ Οζίλ είναι και επισήμως παίκτης της Ρεάλ αφού παρουσιάστηκε από τη διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης.

Οι πρώτες δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:


Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι ο κορυφαίος σύλλογος στον κόσμο. Συζήτησα με τους συμβούλους μου για αρκετές προτάσεις, αλλά ήθελα να έρθω εδώ επειδή ήθελα να δουλέψω με τον Μουρίνιο, που είναι ο καλύτερος τεχνικός στον κόσμο.
Έχω βιώσει μεγάλο συναγωνισμό στην Εθνική Γερμανίας και στις ομάδες που έχω παίξει, αλλά η Ρεάλ έχει παίκτες παγκόσμιας κλάσης όπως οι Κριστιάνο Ρονάλντο και Κακά και θα είναι ευχαρίστηση και τιμή να παίξω μαζί τους".

"Τίποτα δεν είχε αποφασιστεί μέχρι χθες και μπορώ να πω με ειλικρίνεια πως είμαι πολύ χαρούμενος, που τα πράγματα εξελίχθηκαν έτσι. Θέλω να εξελιχθώ στη Ρεάλ Μαδρίτης, είναι μία πολύ μεγάλη πρόκληση για μένα. Είμαι πάντα πολύ συγκεντρωμένος και θέλω να δουλεύω σκληρά".

Στη συνέχεια μίλησε για τον Ζοσέ Μουρίνιο:

 "Ήθελα να έρθω εδώ γιατί επιθυμούσα να δουλέψω με τον Ζοσέ Μουρίνιο, ο οποίος είναι ο καλύτερος προπονητής στον κόσμο. Μίλησα μαζί του και με έπεισε να έρθω. Τα όσα είπαμε θα μείνουν μεταξύ μας, αλλά αυτός είναι ο κύριος λόγος που βρίσκομαι εδώ σήμερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog