Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Κοντρέρας: "Διατεθειμένος να χαρίσω λεφτά στον ΠΑΟΚ"

 
 
 Ο Πάμπλο Κοντρέρας είναι πρόθυμος να χαρίσει χρήματα στον ΠΑΟΚ ώστε να συνεχίσει στην Κόλο Κόλο, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα cooperativa.cl. Μάλιστα υπάρχουν και δηλώσεις του παίκτη που λέει πως "θα επιστρέψω στην Ελλάδα και εκεί θα προσπαθήσω με κάποιον να επιλύσω την κατάσταση μου. Είμαι διατεθειμένος να χαρίσω λεφτά, τα περισσότερα μάλιστα".
 
 
Ο ίδιος ακόμη μίλησε για τις επόμενες μέρες κατά τις οποίες πιθανότατα θα ξεκαθαρίσει τι μέλλει γενέσθαι με την περίπτωσή του.


"Ξέρουν ότι ταξιδεύω για την Ελλάδα και έτσι τις επόμενες μέρες θα βγει κάτι θετικό ή θα μείνω στον ΠΑΟΚ. Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθώ με το μέλλον μου επειδή ξόδεψα πολύ χρόνο με την κατάσταση της υγείας της μητέρας μου, αλλά αυτές τις μέρες ελπίζω να κοιτάξω το ζήτημά μου".


Τέλος για την Κόλο Κόλο είπε ότι: "Ξέρω πως οι οπαδοί θέλουν να βλέπουν παίκτες που αγωνίστηκαν στο παρελθόν στην Κόλο Κόλο και οι οποίοι έχουν φορέσει την φανέλα της, αλλά έτσι και αλλιώς είναι καλό για τον σύλλογο όταν οποισδήποτε παίκτης αντιπροσωπεύει την ομάδα σε άλλο μέρος του πλανήτη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog