Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Τσιρίλο: «Ακόμη νιώθω σαν παιδί»

 
 
Ο Μπρούνο Τσιρίλο παραχώρησε συνέντευξη στο ιταλικό σάιτ «soccermagazine.it«, μιλώντας για τον ΠΑΟΚ και όχι μόνο…
 
 
«Η Ελλάδα μπήκε στην καρδιά μου μετά από τις δύο πρώτες σεζόν που έπαιξα στην ΑΕΚ. Μετά ακολούθησε η πρόταση από τον ΠΑΟΚ και δε χρειάστηκε να το σκεφτώ καθόλου», επισήμανε ο Ιταλός του Δικεφάλου.

Σε ερώτηση για την Ίντερ και το πέρασμά του από τους νερατζούρι είπε:
"Ίσως θα πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή και προστασία στους νεαρούς παίκτες. Τότε είχα πάει στην Ίντερ μετά από μία φοβερή σεζόν στη Ρετζίνα και ήταν μεγάλο άλμα για μένα…»

Ο Τσιρίλο ρωτήθηκε αν ονειρεύεται να επιστρέψει στη Ρετζίνα:
«Εκεί πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και έκανα τα σημαντικά πράγματα. Η Ρετζίνα μου έδωσε την ευκαιρία να εκπληρώσω το παιδικό μου όνειρο, να παίξω ποδόσφαιρο. Έχω φίλους στην ομάδα και πολύ καλή σχέση με τον πρόεδρο. Θα μπορούσα να πω ότι η Ρετζίνα είναι κάτι σαν δεύτερο σπίτι για μένα…»

Ο Ιταλός μιλώντας για τους καλύτερους παίκτες που έχει αντιμετωπίσει είπε:
«Ο Ρονάλντο στην Ίντερ ήταν φαινόμενο! Δεν μπορούσα να τον σταματήσω με τίποτα! Επίσης όταν έπαιξα στην Ισπανία είχα την τιμή να μαρκάρω τον Μέσι, ο οποίος πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο», ενώ επισήμανε και ότι: «Μέχρι σήμερα δεν έχω μετανιώσει για κάτι…».

Ο Τσιρίλο ρωτήθηκε για τις διαφορές μεταξύ του ισπανικού, του ελληνικού και του ιταλικού πρωταθλήματος και είπε: «Υπάρχουν διαφορές… Η Ιταλία και η Ισπανία διαθέτουν ίσως τα πιο όμορφα και σημαντικά πρωταθλήματα του κόσμου. Η Ελλάδα ανεβαίνει σταδιακά επίπεδο και αυτό με κάνει χαρούμενο διότι είναι μια χώρα που της αξίζει να βρίσκεται πιο ψηλά».

Τέλος σε ερώτηση για το μέλλον, ο Τσιρίλο είπε: «Δεν ξέρω πότε θα σταματήσω το ποδόσφαιρο, αλλά παρότι είμαι 34 ετών ακόμη αγωνίζομαι και νιώθω σαν παιδί. Όταν κάποτε σταματήσω θα ήθελα πάντως να μείνω στο χώρο του ποδοσφαίρου…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog