Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Ανακοίνωσε Ζαουάντ Ζαϊρί ο ΠΑΣ Γιάννινα !


Παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα για την επόμενη σεζόν θα είναι ο Ζαουάντ Ζαϊρί, που ανακοινώθηκε από την ομάδα της Ηπείρου.



Οι δηλώσεις του:  "Χαίρομαι που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Γνωρίζω απόλυτα την δυναμική που έχει η νέα μου ομάδα και τον υπέροχο κόσμο που διαθέτει. Στόχος δικός μου είναι να βοηθήσω τον ΠΑΣ να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στο πρωτάθλημα της Super League.

Οι άνθρωποι της ομάδας από την πρώτη στιγμή μου έδειξαν πόσο πολύ με ήθελαν και έτσι και εγώ ήμουν βέβαιος για την επιλογή που έκανα. Πρέπει να εξαργυρώσω με καλές εμφανίσεις την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο κ. Χριστοβασίλης και να τους κάνω όλους περήφανους. Μας περιμένει μια πολύ δύσκολη χρονιά και πρέπει όλοι μας να καταβάλουμε το 100% των δυνάμεων μας προκειμένου να υλοποιήσουμε τα σχέδια μας".


Η ανακοίνωση του ΠΑΣ Γιάννινα:

"Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Ζαουάντ Ζαϊρί.

Ο Μαροκινός παίκτης αποτελεί την δέκατη καλοκαιρινή μεταγραφή του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και θα φοράει την φανέλα του ΠΑΣ για ένα χρόνο. Ο Ζαϊρί ο οποίος αποτέλεσε το "μήλο της Έριδος" για αρκετές ομάδες, βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, έχοντας συνάντηση με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ κ. Γιώργο Χριστοβασίλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog