Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Γκαλέτι: "Για πάντα οπαδός του Θρύλου..."




Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι μαζεύει τα πράγματα του και επιστρέφει στην Αργεντινή, όπως τόνισε σε δηλώσεις του σε ισπανικά ΜΜΕ, ενώ τόνισε ότι θα είναι για πάντα οπαδός του Ολυμπιακού και της Σαραγόσα.   
 

"Είναι δύσκολο να πω αντίο στο ποδόσφαιρο σε αυτή την ηλικία. Αποτέλεσε δυσάρεστη έκπληξη για μενα το πρόβλημα στα νεφρά. Η οικογένεια μου με βοήθησε πολύ και τώρα προτιμώ να σκέφτομαι όσα χάρηκα και όχι αυτά που πρόκειται να χάσω. 
Έπαιξα 13 χρόνια ποδόσφαιρο σε σπουδαίους συλλόγους. Είμαι ικανοποιημένος",
είπε αρχικά και συνέχισε:

"Όταν ήμουν μικρός αντιμετώπισα μια φλεγμονή στα νεφρά, όμως ποτέ δεν είχα προβλήματα. Στα μέσα Γενάρη ολοκλήρωσα έναν αγώνα με τον Ολυμπιακό με έντονους πόνους και με έβαλαν να κάνω εξετάσεις. 
Εκεί τελείωσαν όλα. Δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσω να ρισκάρω. Δεν κοιτάζω πίσω".

Ο Αργεντινός παλαίμαχος πλέον, αποκάλυψε πως τα επόμενα 24ωρα θα αποχωρήσει από την Ελλάδα και θα επισκεφθεί τη Σαραγόσα, ενώ στη συνέχεια θα επιστρέψει στη βάση του:

"Περιμένω να τελειώσω ορισμένες εκρεμμότητες και θα φύγω τη Δευτέρα ή την Τρίτη. Θα μείνω τρεις ή τέσσερις μέρες στη Σαραγόσα για να δω φίλους και θα επιστρέψω στην Αργεντινή, εκεί βρίσκονται ήδη η γυναίκα και οι κόρες μου. Θα ζήσω στην Πλάτα, την πόλη μου".

Τέλος, ο Λούτσι τόνισε την αγάπη του προς τις ομάδες που αγωνίστηκε, λέγοντας:
"Το έχω ξαναπεί. Ανήκω στους οπαδούς της Εστουντιάντες λα Πλάτα, σε εκείνους της Σαραγόσα και σε εκείνους του Ολυμπιακού".











Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog