Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Δηλώσεις παικτών Ολυμπιακού για το Ολυμπιακός-Αστέρας 3-0

Ιμπαγάσα: "Μπορούσαμε περισσότερα γκολ"

 
Στο ξεκίνημα των δηλώσεών του τόνισε: "Δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και θα μπορούσαμε να σημειώσουμε περισσότερα γκολ. 
Είμαι ευχαριστημένος με τη νίκη αλλά πολύ περισσότερο που έφυγε ο κόσμος μας χαρούμενος".  


Ερωτηθείς για το πότε θα σκοράρει τόνισε: "Δεν είναι δική μου δουλειά να σκοράρω. Μου αρέσει να δίνω ασίστ και χαίρομαι που με καταλαβαίνουν οι συμπαίκτες μου. 
Σήμερα (σ.σ. χθές) σημείωσα ένα γκολ που ακυρώθηκε (σ.σ. η φάση του 29ου λεπτού που εκτελεί το φάουλ και η μπάλα πηγαίνει στα δίχτυα προτού όμως σφυρίξει ο διαιτητής για την εκτέλεση του φάουλ). Αυτό που έχει πιο μεγάλη σημασία είναι να κερδίζει η ομάδα".


Για το πώς του φαίνεται η θέση που χρησιμοποιείται είπε: "Ο κόουτς με ξέρει πολύ καλά από τη συνεργασία μας στη Βιγιαρεάλ. Έχω παίξει πολλές φορές σ᾿ αυτή τη θέση, αλλά είμαι χαρούμενος που παίζω. Αν χρειαστεί να παίξω και πιο μπροστά θα το κάνω. Δεν έχω πρόβλημα".



Ντουντού: "Δίκαιη η αποβολή του Μπαστία"
Ο Ντουντού ανέφερε αρχικά: "Περιμέναμε αυτήν την εμφάνιση. Δουλέψαμε σκληρά για να τα καταφέρουμε. Πιέσαμε από το πρώτο λεπτό τον αντίπαλό μας και ήμασταν αφεντικά στο ματς".Αναφερόμενος στον Μπαστία είπε: "Σ᾿ όλο το ματς μ᾿ έπαιζε σκληρά. Εγώ δεν ήθελα να δώσω συνέχεια, αλλά νομίζω πως ήταν μία δίκαιη αποβολή".Για τον κόσμο του Ολυμπιακού σχολίασε: "Μου είχε λείψει αυτός ο κόσμος".
Ριέρα: "Κλειδί ο κόσμος"

"Κλειδί για το σημερινό(σ.σ. χθεσινό) παιχνίδι ήταν ο κόσμος που μας βοήθησε πάρα πολύ. Είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για το πρωτάθλημα. Έχουμε ακόμη μπροστά μας πολύ δρόμο και πρέπει να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog