Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Μπερνς: "Ο προπονητής θα αποφασίσει για εμένα"

Αναλυτικά η συνέντευξη του Νέιθαν Μπερνς:




-Μέχρι τώρα στα φιλικά εμφανίζεσαι αρκετά βελτιωμένος. Σε βοήθησε η παρουσία σου στην Κέρκυρα πέρυσι; Ποια στοιχεία έχεις βελτιώσει;

"Πιστεύω πως με βοήθησε γιατί είχα μια γεμάτη σεζόν, αγωνίστηκα σε 30 παιχνίδια. Με βοήθησε να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση και να αποκτήσω περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου".







-Έχεις μιλήσει με τον προπονητή για το μέλλον σου;
"Όχι. Είμαι συγκεντρωμένος στις εμφανίσεις μου στο γήπεδο. Θέλω να δίνω το 100% και στα φιλικά παιχνίδια για να πάρω χρόνο συμμετοχής. Προφανώς ο τρόπος με τον οποίο θα προπονηθώ και θα παίξω, θα κρίνει και το μέλλον μου. Μετά την προετοιμασία θα κάνουμε συζήτηση με τον προπονητή".


-Αφού με την Κέρκυρα έκανες μια πολύ καλή χρονιά, δεν είναι φυσιολογικό να αξιώσεις από τον προπονητή να πάρεις περισσότερες ευκαιρίες;
"Δεν μπορώ να πάω να ζητήσω από τον προπονητή να με βάλει να παίξω. Από την παρουσία μου στην ομάδα και τη βελτίωση σε σχέση με πέρυσι, ο κόουτς είναι αυτός που θα αποφασίσει. Εγώ δεν μπορώ να πάω μόνος μου και να του πω να παίξω. Είμαστε 30 παίκτες εδώ, είναι σίγουρο ότι θέλουν να παίξουν αλλά δεν είναι δυνατό να πάνε όλοι στον προπονητή και να του πουν να τους βάλει να παίξουν".


-Φέτος είναι πιο εύκολο να πάρεις ευκαιρίες, καθώς δεν υπάρχουν πολλοί παίκτες στα άκρα. Αν δεν πάρεις και φέτος ευκαιρίες θα είναι πιο δύσκολο μετά.
"Η διαφορά σε σχέση με πέρυσι είναι ότι υπήρχαν περισσότεροι για να παίξουν. Ο Λεονάρντο, ο Νέμεθ ήρθε για να παίξει αμέσως, το κατάλαβα και ζήτησα από τον προπονητή να πάω δανεικός. Φέτος βλέπω, συγκρίνοντας με πέρυσι, ότι έχω περισσότερες ευκαιρίες να πάρω συμμετοχές και γι' αυτό παρέμεινα".


-Αισθάνεσαι καθόλου αδικημένος από την ΑΕΚ και έχεις μετανιώσει που έκανες ενδεχομένως τόσο νωρίς αυτό το άλμα;
"Σίγουρα όταν ήρθα στην ΑΕΚ ήταν μια δύσκολη χρονιά. Ήρθα από μια πολύ δύσκολη περίοδο στο προηγούμενο πρωτάθλημα που συμμετείχα. Μαθαίνω κάθε χρόνο, μαζεύω εμπειρίες, έχω ακόμη πολλά να μάθω και δεν το έχω μετανιώσει που ήρθα εδώ".


-Θα ταξιδέψετε στην Αυστραλία. Πώς το περιμένεις αυτό;
"Νομίζω ότι θα γίνει ένα φανταστικό τουρνουά. Η Αυστραλία και το Σίδνεϊ μπορούν να διοργανώνουν τέτοια γεγονότα. Το Σίδνεϊ είναι μια πολύ δυνατή ομάδα, προσγειωνόμαστε και δύο μέρες μετά τους αντιμετωπίζουμε. Θα είναι ένα πολύ καλό τεστ για να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας γιατί και οι τέσσερις ομάδες είναι δυνατές".


-Πιστεύεις ότι σε αυτό το τουρνουά θα έχεις την ευκαιρία να δείξεις πράγματα και για την εθνική σου ομάδα;
"Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό τουρνουά για μένα, γιατί εκτός από το να μπορέσω να δείξω στην ΑΕΚ τι μπορώ να κάνω, είναι ευκαιρία για μένα να πάω και στην εθνική ομάδα. Μετά το Μουντιάλ ο νέος προπονητής δεν έχει επιλεχθεί, ο βοηθός παρέμεινε. Πολλοί ποδοσφαιριστές θα αποσυρθούν και θα μπει η νέα γενιά στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog