Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Τζιμπούρ: "Εγώ μιλάω στο γήπεδο"




Σύμφωνα με αυτά που αποκάλυψε η "Le Butuer" σε δημοσίευμά της, και σας ενημερώσαμε ήδη σχετικά, ο Ραφίκ Τζιμπούρ, φέρεται να είναι ενοχλημένος με μερίδα του ελληνικού Τύπου για το πως τον αντιμετωπίζουν και τι λένε και γράφουν για αυτόν. 
 
Ο ίδιος δίνει τις δικές του απαντήσεις, ξεκινώντας από το γκολ με την Ξάνθη και την ασίστ στην ισοφάριση.

Ο Αλγερινός είναι αποφασισμένος να συνεχίσει να δουλεύει σκληρά και να "μιλάει" εντός του αγωνιστικού χώρου, όπως φέρεται να είπε ο Τζιμπούρ, σε ανθρώπους του περιβάλλοντός του.

«Νιώθω πολύ καλά. Είμαι ευτυχισμένος και περήφανος που παίζω στον Ολυμπιακό και σε κάθε αγώνα θα τα δίνω όλα για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Ας λένε ό,τι θέλουν. Εγώ μιλάω στο γήπεδο».

Για την αναμέτρηση με τον Εργοτέλη τόνισε:

«Πρέπει να κερδίσουμε πάση θυσία αυτό το παιχνίδι. Είναι πολύ σημαντικό και για βαθμολογικούς και για ψυχολογικούς λόγους».

Σε συχνή ερώτηση για το αν θα βάλει γκολ στο Λονδίνο κόντρα στην Άρσεναλ, λέει:

«Μακάρι. Ας κερδίσουμε βέβαια και ας μην το βάλω εγώ. Η χαρά μου θα είναι η ίδια».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog