Κορυφαία στιγμή στην καριέρα του χαρακτήρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας με την Λάρισα ο Νίκος Νταμπίζας, ο οποίος αποχαιρέτησε οριστικά την Λάρισα με μια συγκινητική συνέντευξη Τύπου.




Aναλυτικά, όσα είπε ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής στο επίσημο «αντίο» του από την ΑΕΛ:
Για το «αντίο» του από την Λάρισα: «Έξι πολύ γεμάτα χρόνια με όλα τα συναισθήματα. Σκεφτόμουνα τι να πω για να μην αφήσω κενά, σκέφτηκα να γράψω σημειώσεις, αλλά σκέφτηκα ν’ αφήσω το συναίσθημα να μιλήσει... Δεν το μετάνιωσα ούτε για ένα δευτερόλεπτο για τον ερχομό μου στην ΑΕΛ. Ακόμη και την περσινή χρονιά, τη χρονιά του «μαύρου συκωτιού». Το πάρε δώσε με την ΑΕΛ σταμάτησε εδώ και ενάμιση μήνα. Ο Κόουλμαν ήθελε, του είπα πως θα υπάρχουν δυσκολίες, του μετέδωσα την εμπειρία μου»

Για το αν μένει πικρία που αποχωρεί: «Καμία πικρία γιατί έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Αν συνεχίζεται κάτι πρέπει να το θέλουν και οι δύο πλευρές. Κάτι πρόσφερα, πήρα πολλά, αλλά και τώρα πρέπει να ‘μαι  χρήσιμος».

Για τον υποβιβασμό της ΑΕΛ:
«Δύσκολη στιγμή και επώδυνη η Football League, αλλά όποια ομάδα δεν διδάσκεται απ’ το παρελθόν, είναι καταδικασμένη να το ξαναζήσει. Αυτό είναι το σοβαρότερο μήνυμα που θέλω να περάσω φεύγοντας… Το ευθυνόμετρο είναι υποκειμενικό, αλλά όλοι έχουν κάνει λάθη».

 
Για το αν σκέφτηκε να προσφέρει από άλλο πόστο στην Λάρισα και γιατί δεν το έπραξε: «Μου περνούσε από το μυαλό να ασχοληθώ και μ' άλλο πόστο, αλλά είχα πάντα την αίσθηση ότι δεν υπάρχει προοπτική συνεργασίας μετά την περσινή χρονιά. Δεν ήταν οικονομικό θέμα και θέλω να το ξεκαθαρίσω... Περίμενα πάντως ένα τηλέφωνο για έναν καφέ τόσο καιρό, μετά από τόσα χρόνια. Η ανακοίνωση είναι "ξύλινη", για να βγούμε απ' την υποχρέωση όπως λέμε. Ήθελα πάντα να με κρίνουν γι' αυτό που είμαι και δεν με απασχολεί αν μου στοίχισε. Δεν ήθελα να κάνω φίλους, ήθελα να τιμάω το συμβόλαιό μου. Κι αυτά τα έξι χρόνια να 'στε σίγουροι πως έδωσα και την ψυχή μου για την ομάδα και δεν χρειάζεται ο κόσμος να ξέρει τις λεπτομέρειες... Ακόμη και η προσωπική επίθεση που δέχθηκα, είναι αποτέλεσμα της άγνοιας συγκεκριμένων γεγονότων».

Για τις κατηγορίες περί... κουμάντου στα αποδυτήρια:
«Με ΑΕΚ έπαιξα αμυντικό χαφ. Με ρώτησε ο προπονητής και του είπα πως δεν μ' αρέσει αλλά θα το κάνω αν εκείνος το πιστεύει. Αυτό δεν το κάνει στα 38 του παίκτης που κάνει κουμάντο στ' αποδυτήρια. Ποτέ δεν κοίταξα τον πισινό μου και δεν είπα π.χ. βάλε τον Κολοβέτσιο για να καεί και να τη βγάλω εγώ καθαρή. Πέρυσι με όσα συνέβαιναν ήμουν ξένος στο ίδιο μου το σπίτι».


Για τα «ποδοσφαιρικά» του σπίτια:
«Η Λάρισα και το Νιουκάστλ ήταν τα ποδοσφαιρικά μου σπίτια. Εδώ όμως μεγάλωσαν τα παιδιά μου κι είναι ακόμη πιο δύσκολος ο αποχωρισμός. ΑΕΛ είναι τα παιδιά μου κι αν τους ρωτήσετε θα το μάθετε...»


Για το αν θα σταματήσει το ποδόσφαιρο:
«Μέχρι το τέλος του μήνα θα ξέρω αν συνεχίσω το ποδόσφαιρο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Δύσκολη απόφαση...»


Για το μέλλον της ΑΕΛ:
«Δεν βλέπω άμεσα μέλλον στην ΑΕΛ γιατί εδώ και μήνες δεν υπάρχει καμία επικοινωνία με τον πρόεδρο. Σέβομαι την επιλογή του κι εν τέλει ίσως αυτά που έχουμε πει κατά καιρούς να μην συμφωνούν με την αντίληψή του. Κρατάω απόσταση απ' τον κόσμο, για να έχω καθαρό μυαλό κι ίσως γι' αυτός κι ο κόσμος είναι κρύος απέναντί μου. Αλλά θέλω να με κρίνουν μόνο απ' όσα έδωσα και πήρα απ' την ομάδα».


Για το αν υπάρχουν «άλλοθι» για τον υποβιβασμό και για το αν έκανε λάθη:
Το οικονομικό πάρε δώσε με την ομάδα,  όπως και θέματα διαιτησίας, δεν θα γίνουν για μένα ποτέ άλλοθι. Αν δεν είχα αποβληθεί στη Ν. Σμύρνη, θα 'χαμε κάνει τη νίκη της χρονιάς, κόντρα σε όλα όσα παλεύαμε όλο το χρόνο. Απ' το περιστατικό με τον φίλαθλο, στην αποχώρηση του Φωτάκη, μόνο έχασα. Ήταν όμως αυθόρμητο. Για τον οπαδό είναι φυσιολογικό να με κατακρίνει, αλλά εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να δω απ' τη σκοπιά του οπαδού.


Για την περσινή ΑΕΛ:
«Πέρυσι είχε πολύ άσχημο ξεκίνημα η ομάδα σε πολλά θέματα και δεν μπόρεσε κανείς στην πορεία να το μαζέψει...  Ήθελα πάντα να 'μαι σε ξεχωριστή ομάδα και η ΑΕΛ ήταν αυτή αλλά όχι πέρυσι, σε μια σειρά πραγμάτων».


Για το Κύπελλο Ελλάδας με την ΑΕΛ και το EURO 2004:
«Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που ήμουν αρχηγός εκείνης της ομάδας που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας. Για μένα ήταν η κορυφαία στιγμή, συγκρινόμενη μόνο με την εθνική Ελλάδας και το EURO. Όταν όμως παίρνεις έναν τίτλο με μια επαρχιακή ομάδα είναι διαφορετικό. Πιο έντονα βίωσα το κύπελλο με την ΑΕΛ, αλλά το EURO δεν επαναλαμβάνεται.».


Για τις αποκαλύψεις σχετικά με τα στημένα:
«Αισθάνθηκα μαλάκας με τις αποκαλύψεις, δεδομένης της συμπεριφοράς που εγώ είχα απέναντι σ' αυτά τα πράγματα».


Για το νέο προπονητή της ΑΕΛ, Κρις Κόουλμαν:
«Σημασία έχει ν' αξιοποιηθεί ο Κόουλμαν. Θα έχει προβλήματα προσαρμογής και πρέπει οι άνθρωποι της ομάδας να τον βοηθήσουν και να τον στηρίξουν έμπρακτα».


Για τον αδικοχαμένο, Παναγιώτη Μπαχράμη:
«Θα ήθελα να κάνω μια δημόσια παράκληση, είναι σημαντικό να γίνει ένα παιχνίδι στη Λάρισα για τον Παναγιώτη Μπαχράμη. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ, πριν κλείσω, στον Απόστολο Μπατζαλέξη. Τον ευχαριστώ που τον γνώρισα σαν άνθρωπο. Η μεγαλύτερη προίκα της ΑΕΛ είναι τα πιτσιρίκια στο δρόμο που μεγαλώνουν σαν οπαδοί της. Πουθενά αλλού στην ελληνική περιφέρεια δεν συμβαίνει αυτό».