Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Θέλει μεγαλύτερο πρωτάθλημα ο Σκόκο


O Νάτσο Σκόκο εξέφρασε την επιθυμία του να φύγει απο την ΑΕΚ και να συνεχίσει την καριέρα του σε ένα μεγαλύτερο πρωτάθλημα ενώ αναφέρθηκε και στο περιστατικό που συνέβει έξω απο το σπίτι του. Ο Αργεντίνος μιλώντας σε μεξικανική εφημερίδα μίλησε επίσης και  για την ήττα απο τον Ολυμπιακό:

«Είναι ένα ατυχές γεγονός. Ο κόσμος απογοητεύθηκε που χάσαμε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό με 6-0. Θεωρώ πως σε εμένα  μπορούν να πουν ότι θέλουν μέσα στο γήπεδο αλλά δεν είναι σωστό να τα βάζουν με την οικογένειά μου».
Για την επίθεση έξω απο το σπίτι του ανέφερε «Δεν υπήρχε απευθείας επίθεση όπως αναφέρθηκε στην Αργεντινή. Μόνο εξερράγησαν κάποιες βόμβες έξω από το σπίτι μου, στο δρόμο».
Για την πορεία της ΑΕΚ στο φετινό πρωτάθλημα, ο Αργεντινός «υδραυλικός» δήλωσε: «Τα πάμε πολύ καλά, είμαστε τρίτοι στο πρωτάθλημα αν και είναι γεγονός ότι βρισκόμαστε πολύ μακριά από τον Ολυμπιακό. Είμαστε πάντα στις πρώτες θέσεις και επιπλέον έχουμε την δυνατότητα να διεκδικήσουμε το Κύπελλο μιας και μόλις προκριθήκαμε στον τελικό. Θα ήταν πολύ ωραίο να το κατακτήσουμε το Κύπελλο  γιατί η ΑΕΚ έχει πολύ καιρό να κερδίσει κάποιον τίτλο».
 «Πρόσφατα ανανέωσα το συμβόλαιό μου με την ΑΕΚ, αλλά θέλω να κάνω ένα βήμα σε ένα πρωτάθλημα πιο σημαντικό. Μακάρι στο τέλος της σεζόν να έχω την δυνατότητα. Αν δεν την έχω, θα δούμε τι θα γίνει», δήλωσε στην εφημερίδα Record ο Νάτσο Σκόκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog