Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Φερνάντεζ: "Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος σε όλη την Αθήνα, ο ΠΑΟ είναι μεγάλη πρόκληση για μένα"




Ο Ντάνιελ Φερνάντες θα περάσει το απόγευμα από τα γραφεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για να υπογράψει το συμβόλαιο του με το τριφύλλι. Ονειρο χαρακτήρισε τους πράσινους ο Πορτογάλος τερματοφύλακας.






Αναλυτικά όσα δήλωσε στην εφημερίδα «ΠΡΑΣΙΝΗ»: "Είναι ένα όνειρο που, αν όλα πάνε καλά, θα γίνει πραγματικότητα για εμένα. Όσο υπερβολικό και αν φαίνεται... Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος σε όλη την... Αθήνα (γέλια): Είναι κάτι που το θέλω πολύ και ελπίζω να γίνει. Η δουλειά μου είναι να κρατάω το μηδέν. Αυτό θέλω να κάνω και τώρα. Αν συμφωνήσω με τον Παναθηναϊκό θα δουλέψω σκληρά, θα δώσω όλο τον εαυτό μου στην προπόνηση για να κάνω τη δουλειά που με πήραν και αν το θέλει ο Θεός, να καθιερωθώ. Πιστεύω ότι μπορώ με καλή και σωστή δουλειά να παίξω βασικός και να δείξω αυτά που πιστεύω ότι μπορώ".


Για τις φιλοδοξίες του: "Θέλω να είναι ο Παναθηναϊκός η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και να καθιερωθεί ως μια από τις καλύτερες στην Ευρώπη. Είναι άλλωστε μεγάλος σύλλογος, γνωστός σε όλο τον κόσμο. Γενικά, έχω πολλά όνειρα για την ομάδα... Για εμένα τώρα, ξέρω ότι έχω μια μεγάλη πρόκληση μπροστά μου και θα την κυνηγήσω! Μέσω αυτής της ομάδας θα συναγωνιστώ με τους κορυφαίους αντιπάλους στην Ευρώπη και ελπίζω ότι θα μπορέσω να διακριθώ και να ανέβω ένα επίπεδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog