Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Γιατί απάντησε αρνητικά στην πρόταση του Κόκκαλη ο Βαλβέρδε.


Η γνώμη του Κόκκαλη και η υποψία ότι τον θέλει στον Ολυμπιακό προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του κόσμου, απέτρεψε τον Ερνέστο Βαλβέρδε από το να επιστρέψει στον Ολυμπιακό, σύμφωνα με ρεπορτάζ του RED PLANET.


"Νομίζω ότι ο Κόκκαλης δεν με ήθελε πραγματικά. Δεν μπορώ φυσικά να είμαι σίγουρος, αλλά αυτή την αίσθηση έχω. Περισσότερο θέλησε να κινηθεί για να με πάρει πίσω, υπό την πίεση του κόσμου, που φώναζε το όνομά μου σε πολλά παιχνίδια του Ολυμπιακού.
Μη νομίζετε πως δεν ξέρω τι είχε γίνει στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του Ολυμπιακού και τα όσα είχε πει για εμένα ο πρόεδρος. Δύο δημοσιογράφοι από την Αθήνα με πήραν και μου τα είπαν.
Δεν ξέρω αν έχω λάθος, αλλά δεν έχω πειστεί ότι με θέλει πίσω"
, φέρεται να είπε ο Βαλβέρδε, ενώ όταν ο συνομιλητής του τον ρώτησε αν έμεινε ικανοποιημένος απ΄ όσα άκουσε για τα σχέδια της ΠΑΕ, τους συνεργάτες του, το ρόστερ και τις μεταγραφές, η απάντησή του ήταν αφοπλιστική: "Εσύ ζεις στην Ελλάδα και ξέρεις. Θα ήσουν ευχαριστημένος να δουλέψεις κάτω από τέτοιες προϋποθέσεις;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΆΨΤΕ ΤΟ ΣΧΌΛΙΌ ΣΑΣ

Γράψτε το σχόλιό σας με κόσμιο τρόπο.Χωρίς προσβλητικά μηνύματα και βρισιές σε οποιονδήποτε. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ!

Δεν θα δημοσιεύονται σχόλια που γράφονται σε greeklish

Powered By Blogger

Το αρχείο του blog